torsdag 11. juni 2009

GENERELL INFORMASJON

"Kunst og uttrykk med fokus på veiledning/coaching" er et spennende kurskonsept som jeg startet i 2012. Kurskonseptet er slik at jeg lager spesialtilpassede opplegg for grupper som finner disse metodene interessante samt for enkelt personer som etter nærmere samtaler settes sammen til en gruppe. Se mer om målgruppene nedenfor.

Presentasjon av kursleder: Marit Skyer, se "om meg" på denne side. I tillegg til dette konseptet, kunstuttrykk m/fokus på veiledning/coaching, holder jeg "kreative malekurs" og maleri, sanse og selvutviklingskurs. Disse kursene er i hovedsak knyttet opp mot maleri på en eller annen måte, se http://www.maritskyer.com

For ytterligere informasjon og/eller for å melde interesse vennligst send meg en E-mail: marit@eviva.no eller ring, tlf. + 47 906 12294.